vendredi 6 juin 2008

Blog in tranzitie

De ceva timp nu mai am inspiratie sa compun in franceza; nu mai am chef sa scriu, mi-e lene sa povestesc...

Dar in Bucuresti se intampla lucruri. Se fac evenimente. Exista locuri in care oamenii rad si impartasesc experiente. Asa ca ma mobilizeze si ma reapuc de scris; in romana de data asta. Pentru ca despre lucrurile frumoase nu se scrie niciodata destul; si pentru ca vreau sa va arat ce se vede prin obiectivul aparatului meu.

Deschid doua noi ferestre: una spre evenimentele culturale din oras, a doua spre relatia mea de "love& hate" cu orasul, cu ideile, cu oamenii din viata mea. Si va dau voie sa stai cu coatele pe pervaz

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Asta cu "love&hate" e post discutia de La mama sau inainte? :)

cafe_del_mar a dit…

Inainte...eu am o relatie secreta cu orasul asta de vreo 4 ani :)