dimanche 8 juin 2008

Saturday chill out

E ceva special cu duminica. Dupa iesirile de sambata noaptea sau dupa evenimentele prelungite pana in zori cum a fost cazul ieri, duminica dimineata e o stare de spirit pe care nu o traiesc prea des. Azi insa a fost diferit, pentru ca un vechi prieten a ajuns in Bucuresti foarte devreme si m-a sunat sa iesim la o cafea.





Belucci. Terasa. Vedere spre Ateneu. Sunt cufundata intr-o canapea extrem de confortabila si imi plimb degetele pe catifeaua cu care e acoperit manerul cestii de capuccino. Din cauza ca sunt foarte obosita simt cum mi se inchid ochii la cea mai mica adiere de vant. Si e racoare; si bine.




Un tur rapid pe strada Artur Verona. Oameni somnorosi isi amenajeaza standurile, in timp ce Teatrul Masca si-a terminat deja reprezentatia. Papusi in cutii de carton.



Apoi Carturesti, ca tot e aproape. Caut o carte de povesti. Vanzatoarea ma intreaba : ”Carte de povesti pentru copii?” Imi vine sa ii raspund ”Nu, carte de povesti pt adulti”, dar ma gandesc ca s-ar putea sa interpreteze gresit mesajul…Oricum, la Carturesti e o expozitie foto care merita vazuta.

Final de dimineata in pasajul Vilacrosse, unde am aflat ca toate barurile au narghilea. Aroma de struguri si amintirea unui cadrul pe care n-am mai apucat sa il fotografiez…intr-o vie din sudul Frantei, cu un baiat imbracat intr-un costum mov inchis si un pahar de vin…Sandwich rapid la Gregory’s and back to real life.

Aucun commentaire: